Hej ^^♥

Hejsan svejsan :)♥
Jag heter Maja och detta är min blogg där jag skriver om ett spel på internet som heter Howrse :D
Spelet handlar om hästar(såklart, jag älskar ju dem sååå!♥♥♥).
Jag har en egen ponny(IRL) som heter Gigalo ^^
Han är såå söt!♥♥

Här är en länk till howrse: www.howrse.com
Älskar spelet!♥

Bild från ett spel ♥
Detta är Paint horse-hästen! (på howrse)
Hannoveranaren på howrse spelet :)♥
Detta är Hannoveranaren :)♥
lskar den me ^^♥
Detta är Arabiska fullblodet!
som sagt, ful ;)
Såhär ser en Renrasig spansk häst ut :D

Aja, pallar inte visa alla hästraserna idag ;P


Men på howrse heter jag dontlissenbby :P
Jag föder upp Arabiska fullblod och liiite hannoveranare :)

Man kan köpa ett guldäpple (ett föremål från svartamarknaden som man gör så att hästen får en unik stil, och päls!) för 1 pass, guldäpplet ser ut såhär: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Ett exempel på en häst med guld äpplet:






Före
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Efter
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Detta är ett exempel på min häst Virtue :)♥

Aja, ska klä pó mig, sen kommer jag igen!:D♥♥

Puss & kram Maja♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0