I'm here!

Nu är jag här igen!:D
Idag:
Vakna
Tv.n
Datan
Tv.n
Frukost
Ringa Emelie
Bestämma att Emelie ska sova här inatt ;D
Emelie ska komma vid 2-havl 3 tiden :D
Datan
Bloggen :)
klä pó maj, borsta håret, borsta tänderna
Njaa, nu sitter jag faktist här, men har INTE tråkigt iaf!

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN EMEILIE :)♥


Vet inte rikigt vad jag ska skriva...

JOO!

Nu vet jag! :D

De nya nyheterna på howrse! xD

Nyheter: (från forumen)

UPPDATERING, FALABELLOR M.M...

Uppdatering, falabellas m.m. - 19 april 2011

 

Idag, den 19:e april, kommer de kringflackande hästarna!

Man kan samla ihop de kringflackande hästarna på olika sätt, bland annat genom att rykta sina hästar samt genom att öppna Ymnighetshorn.

Mer information om de olika kringflackande hästarna kan du hitta i länken nedan.

Detta är självklart inte de enda ändringarna utan nu kan man även använda Guldäpplet samt Medusas blod på yngre hästar än förut, nya sökalternativ till försäljningarna har lagts till och duschar har kommit till Howrse, samt mycket annat!söötiis
Här är fallabellan!





Ps. detta var gårdagens nyheter ;)Ds.


Vill ha en falabella, men kommer nog aldrig få den!





Kom på att jag behövde en maskot på howrse!
Köpte en connermara-hingst vid namn Prins kaspian!
Han är nu min lille maskot, han har redan fått ett smeknamn; Kasper!
Älskar han såå!♥

Här är en bild: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥......♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Cutie ^w^♥♥♥







Detta är ett rättså rubbat ilnägg xD




Hejdå ^^♥♥♥♥♥

Puss & kram Maja♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0